lördag 19 februari 2011

nu kommer en såndär störig lista igen

1. Har du ett par blåa string? – Naaaeee, inte vad jag vet.
2. Vem var den senaste du pussade? – Senast jag pussade någon var ganska länge sen, men senast någon pussade mig var för någon timme sedan.
3. Vad har du för bhstorlek ? – Stor b liten c.
4. Trivs du med det? – Tja, dom är väl ganska jättebra i storlek.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – Vet jag inte riktigt, men typ 40% är väl killar.
6. Gillar du nån nu? – Haha nej.
7. Vad gjorde du inatt? – Dansade!
8. Och i förrgår natt? - Kollade på Glee.
9. Vad gör du innan du ska sova? – Jag går fram och tillbaka mellan mitt rum och vardagsrummet några gånger, hämtar min katt, sminkar av mig, tar ut linser och sedan kollar jag oftast på en serie.
10. Kan du prata med din mamma om allt? – Nästan, men jag tror inte hon skulle må bra av allt.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - De beror på om jag hade skämts och mått dåligt eller inte.
12. Har du varit gravid? - Hehe, nej, jag är en coolkatt.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – Eftersom jag inte har någon pojkvän så hade jag blivit förvånad.
14. Choklad eller glass? – Choklad. Nej, glass. Nej, choklad. Eller kanske glass. Äh, vet inte.
15. Push-up eller T-shirtbh? – Pushup. Eller balconette.
16. String eller hipsters? – Hhhhhhipsters.
17. Stövlar eller sneakers? – Sneakers!!! Eller kängor.
18. Kjol/klänning eller jeans? – Använder i stort sätt bara kjolar och klänningar.

T i o f a k t a
1. Hemstad/ort - Åkarp 232 mannen.
2. Hårfärg - Brunt.
3. Längd - 165
4. Frisyr – Halvt tillbaka draget, halvt utsläppt i sidbena.
5. Ögonfärg: Konstigt blå med gulgröna längst in.
6. Skostorlek: Varierar jättemycket! Men mellan 38-40.
7. Humör: Jag är obekväm, kan inte bestämma mig hur jag ska sitta + är kissig.
9. Civilstatus: Singel.
10. Vänster eller högerhänt: Höger.

T i o s a k e r o m d i t t l i v
1. Har du nånsin varit kär? – Ja, en gång i en pojk med gröna ögon och poparhår.
2. Tror du på kärlek? – Ja, det måste jag.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Jag tror inte det. Men egentligen är jag för instabil för kärlek, det får liksom inte plats i mig.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Ja, det gjorde ont.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Haha jag krossade Andis hjärta i 5an. Jag skrattade åt honom, för jag trodde att han skämtade, men för två år sedan berättade han att han hade menat allvar och blivit helt förkrossad.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nej, thank god för det.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Tror inte det. Skickade mycket kärleksbrev på parfym på som liten där jag talade om både det ena och det andra. Stackars små pojkar alltså.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Jag har inget bra svar på den frågan.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - HAHAH ja.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Hehe, jag är en såndär som hinner tänka igenom hela bröllopet i loppet av två sekunder när jag ser någon.

T i o s a k e r ;
D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek.
2. Vin eller öl? – Vin.
3. Dag eller natt? - Båda.
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande, ons är ganska tråkiga.
5. Tv eller internet? – Heh, jag vet inte.
6. Pepsi eller cola? – Jobbig fråga.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Alltså det beror på vilket dag du frågar.
8. Färgfoto eller svartvita? - Men sluta, fan vilka jobbiga frågor.
9. Telefonkontakt eller face to face? – Jobbiga personer tar jag gärna över telefonen.
10. Bilddagboken eller myspace? - INGET.

T i o "H a r d u n å n s i n"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Hahaha ja, hade glömt bort att pappas rum låg precis vid staketet och pratade högt och livligt.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Klart jag har.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Men herregud, jaaaaa.
4. Har du hoppat bungy jump? – Ne, ingenting som intresserar mig.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Cykelolycka? :D
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Kladdkaka, ja, men annars nej.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Hade en vodobok när jag var yngre, så ja.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, kan inte bestämma mig om jag tycker det är sjukt coolt eller bara pinsamt.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – Ja, så mycket att det gjort ont.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – Dagligen.

T i o K ä n s l o r
1. Saknar du någon just nu? – Ja.
2. Är du glad? – Sjukt frustrerad för att jag är hungrig och kissig.
3. Är du fundersam? – Jo, jag tänker för mycket.
4. Är du uttråkad? - Lite.
5. Är du tysk? – NEJ jag har kämpat som ett djur för att få fram något om att min släkt kanske skulle kunna vara tyskar, men vi är bönder och sjömän och helsvenska sen flera hundra år tillbaka. Mitt öde är uppenbarligen tråkigt.
7. Är du italienare? - Nein!
8. Är du fransk? – Ne, men min morbror har hus där? Haha?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Nej och det tackar jag gud för.
10. Gillar du någon just nu? - Var inte den frågan förut?

O m d i g:
1. Hur mycket är klockan just nu? – 04.38
2. Namn? - Linn
4. Hur många barn vill du ha? – Jag vill ha två, men tydligen ska jag få fyra...
5. Vill du gifta dig? - Det vill jag faktiskt.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Jag är kladdig och skär upp den så att köttfärsåsen inte ramlar av när jag rullar.
7. Har du ätit sushi? – Ja, fast jag äter nästan bara vegetarisk sushi.
8. Favoritglass? – Ohhhhhhh, jag älskar B&J phish food!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – Vet inte, äter inte flingor.
10. Humör? - oIHE=HIEHI=G.

F y r a G r e j j o r
1. Har du någonsin blivit jagad avpolisen? – Inte jagad kanske.
2. Har du en hund? – Ja, Chillie!
3. Sover du helst själv eller med någon? - Jag sover helst själv, i alla fall när jag är singel.
4. Tror du på spöken? - Kanske inte en genomskinlig ande som svävar runt och hoar, men typ mer att dom finns.

S k u l l e:
1. Skulle du vilja vara längre? – Nej, jag trivs.
2. Skulle du vilja väga mer? – Hahahaha neeeeeeej.
3. Skulle du vilja ha sex nu? – Inte just just nu kanske.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – Nej, kisssssig.

H a r:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ellerhur.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Ja!
3. Har du syskon? – Ja.
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? – Jag vet inte om det var medvetet att dom ljög.
5. Har du varit full den här månaden? – Nej, jag är nykterist.
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – Kissig.
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nä.
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Jaaaaaaa.
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Jaaaaa.
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nepp.
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? – Haha ja, spännande.
12. Har du haft sex med mer än tre personer? – Beror väl på hur man ser det, hehe. Usch vad äckligt sagt. Nej.
13. Har du ljugit på någon fråga än då? – Inte riktigt nej.

Vem:
1. Vem älskar du? – Idiotfråga.
2. Vem vill du bli full med? – Geldof.
3. Vem är den bästa artisten/bandet? - Just nu REM för att jag äääälskar Losing my religion.
4. Vem pratade du senast i telefon med? – Katt.
5. Vem är snällast i världen? – Min älskling.
6. Vem vill du prata med? – Min mage.
7. Vem sov du senast med? – Pass.
8. Vem såg dig full senast? - Wictorijah.
9. Vem vet allt om dig? - Ingen.
10. Vem hatar du mest? – Det rödhåriga lilla monstret.
11. Vem kramade dig senast? - Katta!

Inga kommentarer: