onsdag 2 februari 2011

love or light or heat, whatever

Detta är till dig Katt:

Förlåt för att jag inte har uppdaterat.
//
Jag vet hur mycket du älskar när man skriver så.

Klockan är kvart över åtta, Wici sover och jag fryser. What to do. Sova? Haha snart, sjukt synd. Idag har vi matat djur. Imorgon ska jag till tandläkaren.
Min mobil ominstallerade sig själv i helgen helt utan anledning och skickade om gamla sms som var flera månader gamla till personer. Sen var allting borta. Man bara va.
Gud, nu blir jag snart galen på den snutten sång som går om och om igen i startmenyn på en DVD film. FOR YOU I'M STARTING TO CHANGE THAT, FOR YOU I'M STARTING TO CHANGE THAT!!!

2 kommentarer:

Katt sa...

Ibland är du väldigt romantisk linn som börjar ett inlägg med mitt namn :D

linn sa...

vad fin du är pussgurkan