onsdag 9 februari 2011

Dag 25 – Det här är jag bra på

Jag är jättebra på att lägga eyeliner på mig själv, för det har varit min vardagssminkning sen jag var 14.
Jag är bra på att veta exakt vad jag vill ha.
Jag är bra på att skriva ur subjektiv synvinkel, men jag är väldigt duktig på att analysera saker verbalt ur objektiv synvinkel.
Jag är överlagt bra på att analysera saker verbalt. Det är oftast då jag hittar slutsatserna.
Jag är bra på att komma på saker, för jag har en galen fantasi.
Jag är extremt bra på att drömma.
Jag är bra på att tappa bort saker jag precis hade i handen.
Enligt Katta är jag bra på att sätta ord på sakerna hon inte riktigt vet existerar.
Jag är bra på att fixa mitt hår.
Jag är egentligen väldigt bra på att planera, men jag avskyr att dela planeringar, så antingen planerar jag eller så planerar någon annan. Men jag är bra!
Jag är bra på att hålla mina händer lena. Tycker det är läskigt när folk har raspiga händer.
Jag är bra på att handla.
Jag är bra på fest!
Jag är en bra kompis och när jag har en pojkvän är jag en jättebra flickvän.
Jag är bra på lekar.
Jag är bra på att få folk att förstå.
Jag är tydligen också väldigt bra på att få folk att anförtro sig själva till mig.