tisdag 21 september 2010

they're all together kooky

Okej. Vem har nu de två asgrymma filmerna The Addams Family 1 och The Addams Family 2 på sin dator?
Förutom det har jag suttit och gråtit till Gossip Girl. Chuck, jag älskar dig. Typ jättemycket. Jag behöver dig i min TVruta, typ jättemycket. Åh. Nej, måste sluta tänka på honom nu. Okej, jag har faktiskt ingen aning om vad jag skriver. Jag är riktigt trött. Imorgon händer inget speciellt vad jag vet, men på torsdag ska jag först på ett möte klockan två och sedan till IM i Lund för att få mina praktikpapper påskrivna och efter det hem till pappa.

En sak som är sjukt underlig. Varje dag som har jag kommit hem från skolan har mitt smink failat totalt på ett och samma ställe, nämligen näsan. Det är precis som att sminket bara förflyttat sig därifrån, resten av ansiktet ser fortfarande okej ut. Men jag fattar inte alls det där med näsan. Verkligen inte alls! Tokigt. Crazy. Bananas. Okej, jag börjar få Weeds abstinens. AONGHEEH. CRAZZZZZZZY. Måste sova. Hejhej.

2 kommentarer:

Berit sa...

Jag har the addams family på dvd, wanna borrow?

linn sa...

hehehe det har jag oxå nu.. om jag bränner dom dvs :)