torsdag 2 september 2010

make it real











Jag har börjat på mitt PA och jag insåg, efter att ha fått hem Monki katalogen, att jag behöver bilder och illustrationer. Med tanke på att jag helst vill ta credds för i stort sätt hela mitt arbete, så vill jag fotografera bilderna själv. Jag vet exakt vad för känsla jag vill framföra, men jag känner mig alltid skitdum bakom kameran. Sen med tanke på att jag känner flera stycken som fotograferar asbra så känner jag mig ännu mer dum som liksom "hehe kolla miiiiina bilder". Äh, jag är hyfsat dålig på att fotografera men tämligen bra på att redigera. Så det får duga!

3 kommentarer:

sabina sa...

sv: åh, du får hålla koll i svängarna! tror dock inte att han gör några mer konserter i år, men nästa sommar får man hoppas på! :)

Anonym sa...

kul att suckmylolipop.blodspot.com är en hemsida om bibelstudier.... Det klaschar lite grann, känner jag.
/Kajsa, blir alltid anonym, så förmodar att jag är det även denna gång.

linn sa...

kajsa: HAHAHHA, dör lite.