måndag 20 september 2010

the last words

Jag har blivit helt jävla störd i huvudet under denna helgen. Jag måste fly in i något, jag orkar inte vara kvar.
Här kommer det absolut sista jag kommer uttrycka mig skriftligt om inom politik på vääääääldigt länge. Jag är så trött.

Sen kom jag ju på att om alla bara lägger av, om vi bara slutar bry oss för att vi blir så jävla trötta på politik, vem ska då bry sig? VAFAN, vi får skaffa lite stake. Det går inte att sluta bara för att man inte känner för något längre, det handlar om att kämpa. Det är något alla människor kommer få göra i vilket land de än befinner sig i. Annars kommer missnöjesparti som SD att fortsätta växa och folk kommer inte orka bry sig och bara lägga sin röst på partier som SD enbart för att visa missnöjde. Just för att ingen har brytt sig. Nej, nu blev jag arg.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer: