onsdag 15 september 2010

kan du sjunga högt med bergens alla röster?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag lyssnar på Pocahontas låten Färger i en vind och tycker att den är himla fin. Galet att jag fortfarande minns texten, den bara ploppar upp i huvudet.
Imorgon måste jag ha på mig något grönt. Say what. Jag vet inte ens om jag äger något grönt förutom pappas OPSIS tröja (som alla förövrigt tyckte var vedervärdig).
Jag ska plugga psykologi om en stund och sedan se nya Gossip Girl avsnittet.
Förutom det hatar jag mänskligheten lite grann. Jag fattar inte varför människor är så egoistiska och elaka.
Idag har jag dessutom velat vara Kirsten Dunst ganska mycket. Jag fattar inte själv hur snygg hon faktiskt är.

1 kommentar:

wicks sa...

jag hatar också människor. all makt år tengil - vår befriare! ;)