söndag 12 september 2010

in your head they are fighting

Ibland önskar jag att jag var...
...Vanessa Paradis (Johnny Depps sambo),
...Peaches Geldof,
...Lily Allen,
...kunglig,
...Elliot i Scubs,
...kompis med The Stifmeiste (eller helt enkelt vara Finchs flickvän. Och ja, jag kollar oftare på American Pie än vad jag erkänner),
...Scarlette Johanson,
...Lindsay Lohan,
...Brenda Walsh (Beverly Hills),
...Marie Antoinette,
...Lady GaGa,
...Blair Waldorf,
...Audrey Kitching,
...Niotillfem bloggaren Sandra,
...Brittisk,
...18 åring på 60talet,
...med i filmen The Eternal Sunshine of the Spotless mind,
...Australiensare,
...18 åring på 90talet,
...flickvän till Robin Hood,
...fick slåss i Star Wars,
...Gandalfs barnbarn (eller helt enkelt bli nämnd i Sagan om Ringen),
...blåhårig,
...med i Skins,
...tecknad,
...min svarta katt,
...sovandes i en pokémonboll
...vampyr och älskare med Eric Northman,
...Pam eller Jessica i True Blood,
...en av de som överlevde Titanic,

Och väldigt mycket annat. Men denna söndag är det mest detta.

Inga kommentarer: