lördag 18 september 2010

hick

Jävlar vilken inspark. Det var faktiskt den bästa hittills. Jag har ett fett grönblått blåmärke över hela låret, det är helt svullet. Har ingen aning om vart det kommer ifrån, men det är fint! Bäst ikväll var Viktor, jag har en video på min kamera där han berättar hur mycket han älskar mig och Katt. Jag lovar att dela med mig av detta.
Förövrigt slutade insparken för mig runt 10 tiden tror jag? Jag har ingen koll på läget alls. Grejen var den att det hade blivit mörkt, jag hade hållt på och druckit sen fem och jag kände inte peppen längre. Dessutom låg Evelina på marken och jag kände att ja, jag har en säng över. Annars har jag gul färg i hela ansiktet eftersom jag var lekledare för MP1B. Trevliga saker. Nej, denna insparken var skoj!

2 kommentarer:

Kattfan sa...

Blåmärket kan ju ha uppstått då du trillade på en massa stenar fast att jag sa att du inte skulle gå där -.-''

linn sa...

ojdå. jahaja, jag minns även att jag trillade över en massa människor vid något tillfälle. hoppas dom inte minns mig.. dom blev arga.