torsdag 16 september 2010

have you ever fallen in love with someone you shouldn't fall in love with?

Här kommer några av mina favoritbloggar. Eller ja, det är kanske inte sådär jättemånga.

Image and video hosting by TinyPic
BUFFALO PARADE
Jag vet inte vad det är med denna tjejen, men jag älskar hennes blogg! Hon bor i Australien, ritar som en gud, har grym musiksmak (hon lyssnar bla på Kent, SVENSKA KENT!) och är allmänt snygg. Att hon klär sig fint sen är ju också ett plus.

Image and video hosting by TinyPic
slåinmejifolie
Finsk söt liten tjej. Älskar hennes fotografier och hennes hår. Sen har hon en himlans fin tatuering också och är väldigt söt.

Image and video hosting by TinyPic
Audrey Kitching
Jajo, okej, alla vet i stort sätt vem Audrey Kitching är, men ändå. JAG KAN INTE LEVA UTAN HENNE! Stundtals klär hon sig så fult att jag vill skjuta mig själv lite, men jag behöver hela tiden min dagliga dos av denna jävla människa.

Image and video hosting by TinyPic
lois quelquefois
Hittade henne när kisskissbangbang länkade henne och dog lite. Synd att hon uppdaterar sjukt sällan, man hon är galet söt, så det är okej.

Sen läser jag ju Kenza, Carolina Gynning, Kissie, Gossips, Egoinas, EMSEDGE, Niotillfem, Elsa Billgren, Jackie Ferm, Shelly Mulshine, Filippa Smed och mina vänners bloggar dagligen. Hahaha, vilket liv va?

Inga kommentarer: