tisdag 20 juli 2010

har du ångest? skit i det och ta en bulle!

Image and video hosting by TinyPic
Att åka buss i 9 timmar var inte alls så farligt. Det som var farligt var den där delen på dagen när det regnade och man behövde tidsfördriv. Sen är ju alkohol farligt också, men det visste vi ju redan.
Hem kom jag igår, men en snäppet lättare väska, fast med mer kläder än vad jag kom dit med. Och jag har äntligen inhandlat en Sonic Youth tröja. HAH, dom trodde ni inte att jag lyssnade på va? VAVAVA. Nej, det är bara för att jag hade stopp i magen under förra Siesta men att det hela löste sig mitt under Sonic Youth konserten, för annars hade ni sett mig köra larvdansen där uppe med Kim Wilde.
Utöver alla kläder hade jag ungefär 5 kg smuts på min kropp och i mitt hår och ett bandage på foten. Okej, jag har ingen lust att berätta vad som faktiskt hände under festivalen, då det kan bli himla tråkigt att läsa och för att jag dessutom blir trött på mig själv emellanåt, så istället berättar jag en liten hemlis: Levinia fes under In Flames. JAG VET, DET ÄR SANT!
Nej, okej, helt ärligt. Jag tvättade inte av mig all skit förrän idag. Ibland är jag fan äckligast. Men jag orkade inte igår, jag somnade typ två timmar efter att jag kommit hem. Och idag, ja, okej, jag har ingen ursäkt för idag. Men Katta blev till och med äcklad genom telefonen, så jag kände att jag fick ta tummen ur röven och göra något åt min stank (då jag faktiskt kände lukten av smutsen på min kropp helt själv).

Btw, inse min ensamhet då jag åt Billys Panpizza till middag. Dyrkade den som yngre, men fyfan vad äcklig den var nu.
Hoppas ni ser min renlighet på bilden. Jag har en fläkt bredvid mig, det är inte alls så att ett DJUR SITTER OCH ANDAS PÅ MIG.

ps, om ni inte märkte det så blev det ett himla käckt inlägg, vet inte riktigt vad som flög i mig.

Inga kommentarer: