onsdag 21 juli 2010

DOES YOUR MOTHER



Efter noga observationer har jag börjar fundera på att klippa av mitt löshår sådär en 5 cm, då jag känner att det är något jag vill göra. Äh, vafan skriver jag. Jag fattar inte riktigt vad jag skriver, jag är astrött. Elli petade mig på pannan tjugo i 12 och sa "Chinniiiiis" tills jag vaknade och sen tänkte jag powernapa lite sådär snabbt, men det blev ju inget med det då jag fastnade på en massa bloggar.
Eftersom jag vet att Felicia läser detta så kan jag ju skriva att jag nu lagt till hennes blogg i bokmärken (jag använder inte bloglovin) så att jag numera kommer läsa den.
Neeeeeej, alltså jag ser i kors. Hinner-inte-sova. NEEEEEJ.
(kliickhhaa på bilderna för källa)

(sen känner jag ju även att jag borde skaffa blogg.se för att jag blir så jävla förbannad på blogspot.com eftersom UUUUGGGG jag vet inte, men jag avskyr blogg.se ungefär lika mycket pga deras saknad av "nästa sida" knappar.)

(jag saknar morden i midsomer)

1 kommentar:

Berit sa...

Hedrad linn, jag känner mig hedrad :')