lördag 12 juni 2010

when you came in the air went out

Mitt photoshop har officiellt hängt sig och jag hade startat om det om det inte vore för att bilden jag fixade hade jag redan pysslat med i en halvtimme. Så tack vare mitt ps får ni inte heller någon bild, ha haaaa.
Igår drack jag smultronvin (kanske det mest bitterljuva jag någonsin smakat). Det låter sådär lite bra, lite vuxet, fint och mysigt. Det är efter det här med smultronvin i en park jag inte ska berätta att kvällen slutade på donken.
Gick igenom världens alla pojkar med Kajsa, då jag stött på de flesta typer (förutom den där som man kan bli kär i) och pratade överlag om livet. Det här är trots allt början på mitt sista sommarlov med skola till hösten.
Idag blev jag väckt med scones, vilket var trevligt. Sen gled vi ner till Monki rean och jag fyndade en jacka för 125 kr, samt en klänning och två tröjor. Efter att återigen inse hur insanligt tråkigt Entré är åkte vi till möllan och åt på Kura Thai. Till och med toaletten luktade Thailand. Åh så fint.
Väl hemma igen kollade vi på teaserna för True Blood. Ett år utan någon uppdatering är too much, så dom skickade ut lite smakprov för att släcka törsten. Tror jag i alla fall. Sedan kollade vi på A Singel Man.
Jag lyssnar förövrigt på Watchmen Soundtrack och gör grimaser så att min mun ser ut som ett rövhål. Mamma kom in med popcorn all of a sudden. Tror att dom var spetsade med smör? Eller så har jag bara glömt hur popcorn smakar.

Inga kommentarer: