fredag 18 juni 2010

thogh i love you

Gud vad jag hatar när man inser att man är för snygg för att sitta hemma, men när man väl kommer ut är man för ful för att vara ute.
Igår nattbadade jag, Kajsa och Katt. Idag vill Kajsa ha med mig på en strandfest, närmare bestämt eventet på facebook som heter "vi som tror att vi kan samla hela skåne på samma fest". Men jag har lärt mig en läxa angående facebookevent. LITA INTE PÅ DOM!

Idag steg jag upp tio minuter över sju för att klä på mig och åka till vårdcentralen där jag skulle bli tömd på blod. Men icke, det fanns ingen tid för mig. Så jag åkte hem och somnade om. Sen ringade mamma och frågade om jag gillade Estrella eller OLW bäst. Jag svarade OLW såklart. Min mamma är lite fin, för hon är en sjuhelvetes monarkist och hon har köpt champange till oss imorgon när vår kära kronprinsessa gifter sig med vesslan. Så där ska vi sitta och kommentera allting. Ungefär som vanligt! (läs: nobelmiddagen).

Inga kommentarer: