tisdag 22 juni 2010

och plötsligt visste jag inte vart jag skulle gå.

Jag håller på att kissa på mig och jag gillar verkligen inte min bloggdesign what so ever. Min syster plågar mig medvetet genom att kolla igenom alla Beverly Hills avsnitt jag såg förra veckan enbart för att jag vägrade byta till något annat än Scrubs igår (då hon ville kolla på TV och hon kan faktiskt sätta sig i ett annat rum och göra det) för att hon tycker att Scrubs är överskattat. Hur kan man för det första tycka det?
Förövrigt gör det ont i mig vartenda gång jag ser en blondin, i alla fall en snygg blondin. Att veta om att jag nog aldrig kommer att passa i blont hår gör mig lite lätt spyfärdig för det innebär att jag alltid kommer ha Skalle-Pär utväxter. Hur går det egentligen ihop? Jag var jätteblond som liten, jag var vithårig! Sen blev jag lite mer, öh, mellanblond. Nu är det antagligen sådär smutsblont som nästan är brunt, men man kan inte sätta fingret på vilken färg det är. Ingen snygg en. Men hur kan jag inte passa i ljust hår?
Det får alltså bli brunt till hösten (om det ska bli blått måste håret bli riktigt vitt och då kommer jag typ ha fem cm hår kvar på huvudet). Men då kommer nästa fråga, VILKEN BRUN? Antingen naturbrun (tänk 70tal) eller mörkbrun (tänk 60tal och 90tal). Godegudbajs.

Inga kommentarer: