måndag 28 juni 2010

my drinking is killing me

Jag har kolsvarta blåmärken på insidan av mina lår. Om någon frågar, så cyklade jag och glömde bort att bromsa. En gång hade jag faktiskt ett enormt blåmärke mellan benen, det var grönt. Haha, öhe, okej, sluta skriv om det nu. (det var från att jag.hade cyklat och glömt bromsa)
Jag har, de senaste veckorna, vaknat av att jag gjort konstiga saker i sömnen. Inatt vaknade jag av att jag vände mig om och sa "flyg iväg lilla drake, kom ihåg att du alltid kan plinga mig!". Någon annan natt (fast det var nog morgon) vaknade jag av att jag skrek ett såntdär god forbiten avgrundsvrål "NOOOOOOOOOOOOOOO, TA ELLIS NJURE ISTÄLLET!!!!!". Dagen efter skolavslutningen vaknade jag av att jag bet i mitt finger och sa "stoppa in den där chortizon, jag äter!".
Börjar undra om det är något fel på mig.

Inga kommentarer: