tisdag 29 juni 2010

finns det något mer att säga?


Original Video - More videos at TinyPic
Haha, Doubbs ser ett flygfän, hon tittar fortfarande på det och piper.

Jag förstår inte hur människor kan planera sin framtid så extremt mycket. Jag förstår helt ärligt inte på hur dom kan våga tro, när något kan tas ifrån dom nästa dag. Jag hatar speciellt när jag läser, hör eller ser en framtid som någon så innerligt mycket hoppas och älskar, och jag vet om att det faktiskt inte kommer hända. När jag vet anledningen till vad som kommer att krossa framtiden de byggt upp i fantasier, när jag vet att de inte vet sanningen.
Jag vet alldeles för mycket om andra, men så himla lite om mig själv.

3 kommentarer:

Berit sa...

man kanske inte planerar, men folk kan ha drömmar.

von Banan sa...

jag vet för mycket om mig själv och för lite om andra.

linn sa...

felicia: jag är drömmarnas drömmare, men jag är skiträdd för att börja tro för mycket
elli: well, du vet att jag sitter i skräddarställning med tungan utanför munnen när jag fixar mitt hår. det är mer än vad andra vet.