fredag 30 april 2010

tarzan is handsome, tarzan is strong

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Idag får jag ha oral kontakt igen och det är prima att det är på valborg och allt.
Jag är asASasASasASpepp! Kan bero på att jag har lyssnat på Tarzan & Jane med Toy-box hela morgonen.
Ooi ooi ooi oiii oii oooii yeeeej
I am Jane and I love to ride and elephant..

BALLLAH! Okejokej. Ikväll ska det drickas en bag in box vin och jävlar i havet vad skoj vi kommer ha. Det känns lite som att jag inte borde skriva allt det där för då kommer vi säkert ha astråkigt. Men det tror jag inte. Oral kontakt för fan!

PS, stora bröst idag.

3 kommentarer:

jonas sa...

Dina bröst är väl alltid lika stora? :o

linn sa...

folk tror det, men så är inte fallet!

jonas sa...

Där ser man! Det borde ju vara en vetenskaplig evolution då ju! Kroppsdelar som lever sina egna liv och har möjligheten att välja dagligen vilken storlek dom själv vill vara!