lördag 24 april 2010

kör solot då

Öwiiiiiiiiiiiiiiööööwwwwiiiooooowiiiowiiiiioooooo, hey o wambaweeeeeeee. Awambawe awembawe awembawe awembawe awembawe awembawe awembawe awembawe MITT I DJUNGEL DEN STORA DJUNGEL DÄR SOVER LEJONEN!

Okej, you get the point.
Vaknade för en kvart sen. Underbart väder ute, klarade dock bara av tio minuter, sen var jag tvungen att gå in och trycka i mig diverse pollenmediciner. Sen hade hunden försvunnit, upptäckte senare att hon stod ute på vägen, ajajaj. Men nu är hon i tryggt förvar igen.
Igår var lite crazy. Förfestade med öl, sen skulle vi till Brogatans källare, men var den öppen eller? Nääääää. När vi satt och väntade på bussen dög plötsligt Henke och Dansken upp, deras mål var Barcelona. Shit the same tänkte vi och hänkade på. På Barcelona blev det tequila (Kajsa har fortfarande inte kommit över priset) och Smirnoff Ice.
Sen var det inte skoj längre och vi tänkte dra vidare. Men ojojoj, vart? Nu kan jag säga att vi skäms lite över detta, men vi drog faktiskt vidare till först Etage - vi hade inte pengar till inträde, sen Chili - vi hade inte pengar till inträde och till sist, det allra hemskaste av allt: Breeze. Men där hade vi definitivt inte pengar till inträde.
Jag skäms, det ska gud veta.

Det blev en hel del roliga videos och bilder i vilket fall som helst. Men självklart ligger kamerasladden hemma hos mamma.

Inga kommentarer: