måndag 19 april 2010

the girl and the robot

I lördags fick jag min presenter från mina kompisar, min mormor och morfar och från min morbror och moster.
Jag fick:
  • Escada sommardoft Marine Groove av min morbror och moster.
  • Sex champangeglas av min morbror och moster.
  • Britney Spears - Curious, typ min femte flaska från familjen Thornell.
  • 200 kr i presentkort på Bokio från familjen Thornell.
  • En safir och diamantring från mormor och morfar.
  • "Vem ska trösta Knyttet" och "Vad hände sen?" från mormor och morfar.
  • 1000 kr från mormor och morfar.
  • Ett par hjärtformade solglasögon från Katta.
  • Röyksopp på LP från Elli.
  • Mitt första ölglas från Wictorijah.
  • Sanning eller konsekvens kortlek från Wici.
  • Kattvin från Wici.
  • Sjal från Wici.
Och självklart glömde/tappade Kajsa sin present. Hahaha, men jag blev hysteriskt glad över allt!
Imorgon piercar jag medusa.

2 kommentarer:

jonas sa...

Oj najs! Då blir det bild direkt hoppas jag? :D

linn sa...

hahaha nä