tisdag 30 mars 2010

while i'm thinking of leaving yall just sitting there, doing nothing

Jag har så jävla ont i nacken min att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Igår klippte jag av min lugg och just nu vill jag bara se den nya SATC filmen så att jag kan få in ny feel good. Det var inte alls längesen jag såg den förra, så det känns overkill att se den igen, men det kanske jag borde göra?
Imorgon tänker jag köpa en vit töjning så att Elli kan få tillbaka sin, nya leggings, svarta 80tals skor och en brun mascara, för jag älskar att ändra stil hela tiden. Hade jag inte kunnat göra det hade jag nog tagit mitt liv på plats.
Jag får lite för mig att när jag fyller 18 kommer det ljusna och alla frågor kommer få svar. För jag har sett i så många serier och i så många filmer hur dom sitter där i baren, blir kompis med bartendern och plötsligt dyker någon upp som förändrar deras liv. En ny älskare, en ny kompis, en ny fiende men bara en ny person. Men sen kommer vi till nästa fråga: när kommer jag ta bussen in till Malmö/Lund bara för att ta en öl på en klubb, bar, whatever? Det är inget spontanbesök liksom, inget ställe jag tar cykeln till heller. Ibland är det så skönt att komma hem, för här stör ingen mig. Men det är också problemet ibland.

Inga kommentarer: