söndag 28 mars 2010

we are all ready, we gotta float on

Jag vet om att jag borde duscha, men jag sitter och lyssnar på John Tucker Must Die soundtracket. Inte världens bästa film men ett asbra soundtrack.
Igår somnade Elli i min famn då jag satt och vaggade henne runt ett, sen satt jag och Jonas och spelade Guitar Hero och kollade lite på Greys Anatomy. Och innan Elli somnade hade vi kollat igenom Star Wars episod V och Finding Neverland.
Imorse petade Elli mig på näsan tills jag vaknade sen åkte vi in till stan, åt frukost med Felicia, sen kom Katten och sen åkte jag och Katten hem till mig. Vi har nu ätit fläskfilé gryta och guaccamole (ett ord som uppenbarligen inte finns i ordboken på denna datorn).
Annars ligger Katta och sover just nu, för jag störde hennes sovrutiner. Jag vill kolla på Robin Hood och pilla bort sårskorpan på min näääääsa. Ehehe.

Inga kommentarer: