måndag 15 mars 2010

stop calling

Nu börjar jag bli trött på min blogg design. Och min hårfärg. Och mina kläder. Och min musiksmak. Och min möblering i rummet. Mitt liv lite överhuvudtaget? Ja.
Okej, jag börjar inte bli trött på min musiksmak. Skulle bara göra det lite extra dramatiskt. Förlåt älsklingar, jag skojade bara.
Men jag har ingen aaaaaaning om vad jag ska göra med min blogg. Oj, vilket ilandsproblem. Vill typ spy när jag ser min blogg.
Icke bra när jag tröttnar på min hårfärg. Varför gör jag alltid det? Bajskorv.
Men öhe, vad skriver jag egentligen. Sjukt dåligt av mig att skriva om sånt här bajs.
Jag lyssnar på Telephone låten med Lady Gaga och Beyoncé. Jag kan inte sluta. Den har etsat sig fast. Och jag sitter och gör grimaser mot mig själv i spegeln hela tiden.

FAST PÅ ONSDAG SER JAG SLAGSMÅLSKLUBBEN!

Inga kommentarer: