fredag 26 mars 2010

sometimes it feels like i live in grand central station

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Senaste dagarna i bilder.
Bild 1: Blev jätterädd när jag såg den bilden på min mobil. Sen när har jag bilder på mig själv när jag är blond i min mobil? Sen kom jag på att det är ju Elli.
Bild 2: Hittade lussekatter i frysen!
Bild 3: Min katt Polly hade damp och följde efter mig vart jag än gick och kom och gav mig presenter i form av frigolit, gummisnoddar och foliepapper.
Bild 4: Jag tappade min dator på näsan, nu är det ett hack.
Bild 5: Hittade en rolig kattbajskorv inne på toaletten imorse.

Sådärja! Ikväll ska det drickas öl.

Inga kommentarer: