fredag 19 mars 2010

men jag lever på impuls nu

Alltså jag trodde ju seriöst att jag skulle bajsa på mig nyss. Jag har ju fått en ny mobil och jag är inte helt kompis med den än och vissa saker är lite skrämmande. Som nu, jag skulle ändra namn på min kontakter som har fuckat sig lite. Så vart det en tjejs telefonnummer som jag fick i typ ett annat liv (jävlar nu satte Henrik på Socker jättehögt i vardagsrummet, höll på att bajsa på mig ännu en gång) som jag skulle ändra namn på. Då ringer min telefon denna tjej, jag minns inte ens hur människan ser ut. Paniken blir stor när jag råkar gå in i menyn och mobilen fortsätter att ringa. Så jag höll in knappen så mobilen stängdes av. Nu fick jag ett sms om att jag missade ett samtal från henne. AhhhaahAhahahaHHAhahahahAhahhaa. Jag vill dö, för jag har fortfarande panik. Sjukt dumt, ja?

Inga kommentarer: