fredag 5 februari 2010

vem sa att min morfar var gammalmodig, vavava


Original Video - More videos at TinyPic
Facebook har en hemsk ny design.
Ringde btw min mormor och morfar nyss.

Jag: Jag skulle bara berätta att min kompisar typ har fått vinterkräksjukan och inte kommer imorgon
Morfar: Jahaja, så hon kommer inte? Men du har inte vinterkräksjukan?
Jag: Nej morfar, det har jag inte...
Morfar: Men vad bra Linn, man vet ju inte vad ni ungdomar gör nuförtiden...
Jag: Öhh, vad menar du med det?
Morfar: Ja, hur ni smittar varandra!
Jag: Alltså morfar, jag har inte haft tungan i hennes hals om du nu menar det?
Morfar: VAFAN SÄGER DU?!?!?! ÄR DET SÅNT NI GÖR?!?!
Jag: Neeeeej, det var ju det jag sa att jag inte gjorde!
Morfar: Hmm, okejdå. Vad var det du ville då?
Jag: Alltså, berätta att min kompis inte kommer, så mormor behöver inte göra så mycket mat!
Morfar: Men då blir det ju mer till oss, hehehehe.
Jag: Jajo, men min kompis äter ganska mycket ju.
Morfar: Gör hon det? Äter tjejer mycket?
Jag: Ja, hon är ätarN!
Morfar: Jahaja, men det är bra! Sånna kompisar borde du skaffa fler av Linn. Men vi hörs, hejmed dig.

Inga kommentarer: