fredag 12 februari 2010

this is my life, don't you forget

Vart är dina föräldrar födda?: Mamma i Jönköping och pappa i Växjö tror jag.
När kysste du en kille senast: Öh, hemskt nog var det nog nyår.
Har du hånglat med någon av samma kön: Hahaha ja, min specialité
Vilken kanal tycker du bäst om: Öhe, jag har ingen koll på om jag kollar på 3an, 5an eller 6an. Men jag tycker om helt olika saker på kanalerna. Dock är 3an, 5an och 6ans egen producerade program crap, så då är 4an och 1an bäst.
Jessica Alba eller Angelina Jolie: 90tals Angelina och 00tals Alba.
Säger du dicken eller penis: Vanligtvis inget av det.
Vad har du på dig just nu: Flanellskjorta.
Gör du slut på msn eller in real life: Imma heartbreaker.
Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt: Pitten!
Trådlös telefon eller trådtelefon: Jag tycker egentligen bättre om tråd telefon, för jag tycker om att vira in fingrarna i sladden när jag pratar.
Kan du handla på en secondhandbutik: Jadå, fast jag tvättar kläderna innan de används.
Piercing nånstans: 4 hål i öronen och 1 i naveln.
Vem är du förtjust i: Fan inte en enda jävel.
Är du superduperfull eller helt nykter: Superduperfull tror jag. Slipper känna något.
Negerläppar eller inga läppar alls: Negerläppar, dom är fina i vilket fall som helst.
Jeans eller shorts: Inget av det.
Andvänder du puderfoundation eller kastanievatten: Kastanievatten är väl sånt där vatten som det sägs att man blir brun av? Nej, jag använder vanlig flytande foundtation.
Vart fikar du helst?: Barista
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: Monki
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: Jag älskar högklackat, men jag tycker inte att jag passar i det. Så jag har oftast (eller alltid) låga skor.
Vinter eller sommar?: Jag tycker om den tidiga och den sena sommaren. Inte mitten av sommaren, den brukar vara hemsk.
Vem står dig närmast?: Eh, alltså det är en ganska hemsk fråga. Men om jag måste svara så är det Elli och Kajsa. I alla fall just nu.
Vem saknar du?: Just nu saknar jag pappa lite faktiskt. Men honom träffar jag ikväll. Annars är det nog ingen speciell.
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: Öh. Min iPod kanske?
Till vilket land skulle du vilja åka?: Jag vill mest av allt bara till England. Eller Storbritannien överlag.
Vart ska du bo om 10 år?: London eller NY.
Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig?: Borta? Vadå blir uppslukad av jordens inre och vara helt okontaktbar? Det beror på om det är personer jag dagligen kontaktar, för då tar det bara en dag innan jag blir orolig.
Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin?: Den där Markoolio låten "ingen sommar utan ragga" eller vafan dom sjöng.
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: Beyond Retro.
Har du någon gång suttit vid telefonen och väntat?: Haha tyvärr.
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt?: Alltså, du har ju ångest i vilket fall som helst. Så det är bara bajs.
Skulle du dö för den du älskar?: Jag tror faktiskt det.
Fjällräven, boomerang eller canada goose?: Fjällräven.
Världens bästa uppfinning: Egentligen måste jag svara elektricitet mest för att kunna referera det vidare till att det är så musiken strömmar ur mina högtalare.
Sport du är intresserad av: Jag har fan inga intressen utöver musik, handla och festa. Eller tja, jag kollar ganska mycket på serier. Så ja, gud vad kul.
Mammas eller pappas?: Flicka? Eller? Jag bor hos mamma mestadels, men jag tror lite att jag är lika mycket bådas.
Hur svarar du i telefonen?: Ja, areelinn, Hallåeee, Mmm
Hur lägger du på i telefonen?: Om jag är irriterad klickar jag snabbt annars "ja vi hörs".
Kan man göra slut på ett bra sätt?: Ja, men det är egentligen bara när det är ömsesidigt.
Kan man va vän med sitt ex?: Hard to tell, jag har inte lyckats.
Har du blivit dumpad? Jupp.
Har du dumpat någon? Alltså nej, men dissar osv.
Har du någon dålig ovana?: Klart, just nu sitter jag tex och biter mig i läppen.
Är du duktig i skolan?: Beror på vilket ämne vi talar om. Överlag är jag ett såntdär VG barn.
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: HAHA, va.
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? "Öhe, vad har hänt med mitt hår?"
Hur mycket kontanter har du på dig? 200 kr
Vem ligger fyra på missade samtallistan på din mobil? Elli, tre stycken på rad.
Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Antagligen den jag har, min ringsignal.
Vad är det för märke på skorna du har på dig? Doctor Marten
Ett ljust eller mörkt rum? Just nu vill jag ha allting ljust.
Vad gjorde du vid midnatt? Smsade i sömnen.
Vad står det i ditt senast mottagna SMS? Vill inte förstöra kvällen :)
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Ligger det inte ett vid Anna Lindhs plats? För isåfall är det typ, 500 meter dit kanske.
Vilket uttryck använder du mest? "Jajo", det säger jag konstant.
Till vem sa du jag älskar dig senast? Elli, jag skrek det till och med för typ en timme sen.
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? HAHA, min katt.
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Musik (haha gay)
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Jag har en engångskamera från Mallorca som fortfarande inte är framkallad.
Vilken ålder har varit bäst hittills? 17, jag minns inte så mycket. Eller 17 eller 13.
Din värsta fiende? Mig själv, MUHAHAHA!
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? En bild på Henrik Berggren i tunnelbanan i Paris.
Vad var det senaste du sa till någon? Ja, jag vet, den är skitäcklig. Ska man bara sticka upp den i fittan eller vadå?
En miljon dollar eller förmågan att flyga? Just nu säger jag en miljon, men när dom är slut vill jag nog kunna flyga.
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? MEN NEJ!
Senaste låten du lyssnade på? Know Love - Makthaverskan

Inga kommentarer: