söndag 14 februari 2010

things that make me glow

Jag sitter och kollar på Dr. 90210 som jag alltid gör när jag är hos pappa. Det är lika äckligt som det är intressant. Äckligast är näsoperationer och bukoperationer. Eller dom där bröstoperationerna när dom skär bort bröstvårtan och drar isär huden för att trycka ner implantaten. Okej, jag typ halvdör lite när jag skriver det för att det är så äckligt.
Sen har jag kollat på Surf's Up med Emma, den var rolig. Min ena visdomstand är på väg upp och jag har lyckats bita sönder halva kinden. Sen skulle jag kolla igenom en låda videofilmer idag och där hittade jag mina long time no see glasögon! Jag har ingen aning om vad dom gjorde där.
Åh nej, nu blev jag jättesentimental för att dom födde en unge i Dr. 90210 och bara "he's perfect!!!!" och sen grät dom lite. Nu vill jag också ha en unge. Fast det vill jag nog inte när jag vaknar imorgon. Och just det, imorgon ska jag äta frukost på IKEA. Sen ska jag hem till Katta på kvällen, för vi ska mysa för att det är alla hjärtans dag. Världens sämsta dag egentligen, så vi desperata människor får fira den tillsammans (ungefär som puss rutan i skolan, det var bara jag och Katta som äntrade den).
Fyfan vilket tråkigt inlägg. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: