onsdag 17 februari 2010

silly lovesong

Image and video hosting by TinyPic
Jag har sovit i 12h! Fattar ni the amazingness? Jag tror nästan jag är heald. Eller, jag har nog feber fortfarnade, men jag försöker komma på om jag fortfarande är hes eller inte, så jag sjunger för mig själv. Jag tror inte att jag är hes längre.
Jag drömde inatt att jag var på Jacob Pers i Arlöv och träffade Nicole, fast från början så skulle en skit familj köpa Philip Ws gamla villa vid Segevägen, så jag var tvungen att stoppa dom (jag var lite hjälte). Men sen kom alla människor som jag sa namnet på, så Jenny och Valentina kom också till Jacob Pers. Sen kom det attacker av småungar som ville äta på oss (?) och då flydde jag ut från just den gården, för längre ut kunde dom inte komma. Då träffade jag Pappa som hade träffat på tyska turister. Dom bjöd på falafel. Men i min falafel låg det räkor, för det var tydligen en tysk specialitet. Så jag ägnade en tid åt att pilla ut räkor. Då upptäckte jag att dom hade hela purjolökar i också! Men pappa sa att det var gott, så jag åt den i alla fall.
Sen träffade jag på en annan kompis, jag vet inte om det var Wici eller Alice, men antagligen Alice eftersom vi skulle be någon köpa ut tequila till oss. Så vi gick in på apoteket för att jag skulle hämta ut cortison nässpray. Dom på apoteket kunde tydligen köpa ut åt oss, om vi såg tillräckligt vuxna ut, men så sabbade Alice allt genom att säga "det är lag på att visa leg". Då hade vi helt plötsligt en maffia efter oss, dom var helt galna. Så vi kutade till bilen, sen visste vi inte vart vi skulle ta vägen, så vi körde hem till Jonas för vi ville be om pengar till tequilan. Hemma hos Jonas var allting upp och ned vänt, för han hade ingen mamma, han hade däremot fem pappor. Alla hade helskägg och svart lockigt hår. Dom liknade Beppe Volgers i Pippi Långstrump. Fast det mest förvirrande var att dom sprang runt i små siden nattlinnen. Jonas började övertyga en av sina pappor att ge oss pengar, och då sa han att Jonas fick gå och ta ut pengar i närmaste bankomat, och då insåg jag och Alice att vi hade fått en räddning. Så vi kutade ut på gatan och där stod en änglaskjuts som typ gud hade sänt ner för att rädda oss.
Sen minns jag inte mer.

Inga kommentarer: