söndag 14 februari 2010

modest mouse - float on

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag glömmer bort varje år att jag faktiskt inte firar alla hjärtans dag. Det handlar inte om dålig erfarenhet eller något, men jag tycker bara att det är ganska lamt (ja, vem i helvete använder det ordet fortfarande btw?). Dessutom bestämde jag mig för ett tag sedan (okej, det var nu i veckan) att jag skulle bli hippie. Och när man är hippie älskar man allt och alla hela tiden och hela världen är så underbar. Eller ja, vissa dagar känner jag för att uttrycka min hippie sida. Hmm.
Nämnde jag att jag åkt på en jävla förkyldning? Jag satt och kollade på de nya avsnitten av OTH, och när jag började kolla var allt frid och fröjd men när jag reste mig upp 40 minuter senare skrek mitt huvud "NEJ LINN, VAD GÖR DU, DU RUBBAR HELA BALANSEN!!! SÄTT DIG NER DIN FITTA, LYSSNA PÅ DIG SJÄLV NU!". Ja, något sånt var det i alla fall. Så nu har jag brusat mig (alltså tagit en brus tablett, tyckte det var roligare att skriva brusa mig) för att det ska bli lättare att så småningom sova.
Men nu ska jag ut i trädgården och göra mina behov (vilket genast får mig att tänka på Elli, då hon en gång ringde mig för att tala om att hon faktiskt var tvungen att gå ut i trädgården för att kissa, jisses vad jag skrattade. Men nu är det inte dom behoven jag ska uträtta).

(Och nej, det är inte bajsa jag ska göra heller)

Inga kommentarer: