lördag 30 januari 2010

någonstans på vägen tappade jag mig själv


Original Video - More videos at TinyPic
Det sammanfattade hela kvällen sådär halvbra.
Man kan lugnt säga att när jag skakar på huvudet så hänger inte världen med. Så är det nu helt enkelt. Det är lite galet. Imorgon hade det varit fint om någon ringde mig och ville kolla så att jag lever typ. Eller säga att denna någon saknar mig. Fast det hade varit ännu finare om någon kom och ringde på min dörr med en film och en påse godis och tyckte att vi nu skulle genomföra detta. Jag är hos pappa om det nu är någon som skulle kunna tänka sig att genomföra detta.

Just det, jag gjorde en Elli när jag gick hem från bussen nu. Alltså att jag halkade rakt i en snöhög. Skillnaden var mer att jag halkade på på magen och lyckades resa mig utan att använda händerna. Så jävla skillat.

Inga kommentarer: