måndag 18 januari 2010

lyckorus i sängen

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Det var nog efter dom här två bilderna som allting gick snett idag. För det första kommer det stå att inlägget lades upp runt 12, för det var då jag började på det. Men Elli ringde upp min skype och lalala, sen blev det omöjligt och sen ville Katta äta.
Sen hade jag en av de värsta astmaattackerna på länge på gympan, och då försvann väl i stort sätt all syre i min hjärna. Sen ville jag kolla på ett par skor på H&M, och då fanns dom kvar i fel färg, dom svarta var slut. Så när jag kom hem gjorde jag en deal med mamma, så hon skulle beställa skorna (som förövrigt bara fanns kvar i min storlek). Då skulle dom inte levereras förrän i maj. Då var det inte kul längre. Sen var helt plötsligt ingenting rätt längre och nu har jag en av de sämsta dagarna på typ jättelänge. Så nu köpte jag nya Cosmopolitan som utlovat 17 nya sätt att bli kär på.
Och just det, min underläpp är helt spräckt, så jag har lurat i flera människor idag att jag varit i slagsmål. Dom gick på det.

Inga kommentarer: