tisdag 19 januari 2010

i dare you to read

95 frågor.
1. Det första du tvättar i duschen? Jag ser till så att hela kroppen är blöt innan jag börjar tvätta något. Eller ja, håret är det väl isåfall.
2. Vad har din favorit hoodie för färg? Jag använder inte hoodies, isåfall tjocktröjor. Den är blå är från GAP.
3. Gillar du kaffe? Japp
5. Hur mår du just NU? Jag har ont i magen och jag tror att min näsa har aids, men annars mår jag bra.
6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? För eller efternamn? Förnamn är det isåfall K och efternamn N.
7. Säger du aim elller a-i-m? Menar du nu typ AJM eller AIIM? Jag har nu suttit och funderat över detta i typ 10 minuter, men jag faktiskt inte riktigt vad jag säger.
8. Berätta om din senaste dröm! Öh, den jag senast minns är den när jag och Elli skulle rädda en planet för att alla jedi låg på sjukhuset.
9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Hell no.
10. Vad vill du ha just nu? Jag är väldigt sugen på pommes. Och en chailatte. Kanske inte tillsammans.
11. Använder du tandtråd? Nej, mitt tandkött börjar alltid blöda då.
12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? Björnen som smyger fram och rotar i soptunnorna på Sims 1 (eller är det Sims 2?)
16. har du räknat till 1000 någon gång? Ja, många gånger (när jag var inne i den perioden då jag trodde att jag skulle somna om jag räknade får).
17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Jag slickar och drar av.
18. Använder du smileys? Ja, hyfsat ofta.
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? Hos mamma finns det tre och hos pappa fem.
20. Har du träffat någon kändis? Försöker verkligen komma på ett epic svar här, men jag vad jag just nu kan komma på. Fan vad dåligt, men jag har sett en hel del kändisar. Det räknas väl?
21. Gillar du keso? NEJ! Om det är något jag inte gillar och försökt gilla så är det keso. Jag skulle vilja gilla det, men det gör jag inte.
22. Vilken låt hade du sist i huvudet? David Bowie - Space Oddity
23. Hur många länder har du besökt? Öh. Räcker det med att säga att jag har besökt flera länder i Europa, Afrika, Asien, Nordamerika och Sydamerika?
24. Är dina föräldrar stränga? Nej, inte stränga. Men dom har regler.
25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Om jag varit full ja.
26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? HAHA! Grejen är den att om han hade frågat mig, så hade jag nog sagt ja. Men det är väl ingen önskan direkt.
28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Om jag hade varit i mitt rum så skulle hela min ena vägg glittra i och med att det är en glitter tapet.
30. Brukar du hyra film? Nje, över internet isåfall. Typ Headwebb och sånt.
31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? Läser inte matte, haHA!
35. Vart kommer du vara på lördag? När lördagen infinner sig är jag förhoppningsvis ute och vimsar.
36. Bruna eller vita ägg? Har nog aldrig reflekterat över det. Dock har jag minnen till bruna ägg, välte en hel kartong inne i en affär när jag var liten.
37. Gillas musik? Nääääääääää.
38. Brukar du åka tåg? När jag är hos pappa och ska till Lund åker jag oftast tåg. Så i alla fall en gång i månaden.
39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? Nej, under tiden det hände satt jag hemma hos en kompis och fick en Pokémon väska.
41. Vad är det för dag idag? Det är en tisdag.
40. Vad åt du till lunch? Ett glas vatten och ett glas mjölk. Det var kokt fisk förstår i.
43. Vad gör din bästa vän imorgon? Åker hem.
46. Har du någonsin upplevt "the butterfly effect"? Jag har inte sett den filmen så Jonas får förklara vad det är för något.
47. Vad tycker du om new york yankees? Jag bryr mig inte.
51. Har du lockigt hår? Idag har jag det!
52. När grät du senast? Det minns jag inte.
53. Har du gått in i en vägg någon gång? HAHA ja. Det är ganska spännande faktiskt.
55. Har du köpt någonting från H&M? Ja, hälften av min garderob.
56. Favorit årstid? Jag gillar för och efter sommaren. Sen gillar jag ganska ofta den årstiden man precis är på väg in i.
61. Vem höll du senast i handen? Öh, nu tog Katta mig i handen, så Katta höll mig senast i handen!
62. Sover du med TVn på? Om det finns en TV att sova till så gör jag gärna det.
63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? Japp. Inget att rekommendera.
64. Tycker du att du är gammal? Stundtals. Men jag är ganska säker på att jag mentalt är ganska liten.
65. Är du mörkrädd? Nej, eller om jag går ute när det blåser och är mörkt utan musik brukar jag inte gilla ljuden jag hör.
66. Gillar du ditt liv just nu? Ja, jag börjar tycka att det är ganska fint.
67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? JA
68. Knackar du trä? Peppar peppar ta i trä?
69. Har du bra syn? Nej, ganska hemsk faktiskt.
70. Kan du slicka dig på armbågen? Nej, den som kan får gärna visa mig.
71. vart är dina föräldrar just nu? Mamma är hemma och pappa åker till Ohio idag.
72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? Jag tror faktiskt det.
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? Håkan Hellström släpper nytt snart väl?
74. Vad har du på dig just nu? Strumpor, leggings, trosor, kjol, skjorta, BH, jacka och converse.
76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster? Ja, ut på ett tak!
77. Är det ok att ljuga för dig? Nej, jag tror inte det. Skulle kunna skriva "ja, om sanningen sårar mig", men att ljuga sårar mig ju också.
78. Vad är det senaste du köpte? Typ en bussbiljett eller något.
79. Hur ofta pratar du i telefon? Brukar inte vara långvariga samtal, men hyfsat ofta.
80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? Enligt facebook har jag det.
81. Hatar du mer än 3 personer? Nej.
82. Har du fällt någon? Japp, det är dökul.
86. Använder du sushipinnar? Nej, äter inte sushi!
87. Är du för förlåtande? Ja, är jätte kortsint.
88. Äger du någonting från Hot Topic? Ja, hyfsat mycket tröjor och småsaker. Några BHar också.
89. Äger du ett vapen? Mig själv hehehehhehe. Nä.
90. Brukar du busringa? Gjorde det när jag var liten. Jag och min kompis var riktigt elaka en gång. Vi tog Åkarps sida av skolkatalogen, letade upp den slampigaste tjejen vi kunde hitta och ringde hem till henne från "ungdomsmottagningen" och sa att vi hade hennes graviditetstest klart och att det var brådskande.
91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? Jaaaaaa! I love it.
92. Gillar du ditt hår? Ibland tycker jag om det.
93. Gillar du dig själv? Hahahaha. Jadu. Ibland.
94. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma.
95. Hur ofta använder du MSN? Nästan i stort sätt aldrig.

Inga kommentarer: