lördag 23 januari 2010

bittersweet symphony

Jag mår illa av min blogg ibland, och då tänkte jag att jag kanske borde skapa en ny. Och jag har haft blogspot så länge, och devote har jag testat men inte gillat alls, så jag testade blogg.se. Men, där hade jag tydligen redan ett konto, vilket var lite underligt.
Fast sen kom jag ju på att jag har haft blogg.se också, men att jag blev så förbannad på deras design att jag la ner skiten. Jag kommer inte ihåg hur man gör hemsidor, och jag minns nästan inga html koder. Så nu sitter jag fast på den här jävla bloggen om det inte finns någon söt person som vill hjälpa mig.
För då har jag ju två bloggar. Så när jag mår illa av den här så går jag till den andra. Och tvärt om.
Fast den andra ska representera mitt blommiga liv, så den kommer nog inte vilja få mig att kräkas.

Inga kommentarer: