måndag 21 december 2009

this is how we rule

Nu tänkte jag berätta och visa för er hur det går till när vi har Kattkalas. Dessutom får ni ursäkta redigeringen, då kameran jag använde är ganska dålig av sitt slag och det blev väldigt svårt att redigera bilderna lika. Men jag har en förkärlek för blått fotofiler som många redan vet.

Image and video hosting by TinyPic
Skola och julavslutning såklart.
Image and video hosting by TinyPic
En glad Eugen. Fattar inte varför jag alltid får sånnahär skumma bilder på honom.
Image and video hosting by TinyPic
Det finns bilder på födelsedagsbarnet när hon anländer till skolan, men jag kände att dom bilderna inte var rättvisa. Istället för ni se när Marlena står inne på Indiska och slår in Katts present.
Image and video hosting by TinyPic
Malmö
Image and video hosting by TinyPic
Här ser det ut som att jag ska nya vilken sekund som helst. Men vi skulle här möta upp Jonas vid Gustav för att sedan ge oss ut på jakt efter Ben&Jerrys Baked Alaska.
Image and video hosting by TinyPic
Okej, helt ärligt vet jag inte vad som hände här, jag bad dom se glada ut för att vi äntligen hittat en Baked Alaska inne på Hansa. Eh, ja.
Image and video hosting by TinyPic
I Katts trapp. Finns en hemsk video där jag trodde att jag tog foto men filmade och jag tror aldrig att min röst varit så nasal förr.
Image and video hosting by TinyPic
Katt blev glad, så hon bjöd på kalas. Därav Kattkalas. Jonas fick dricka te för första gången i sitt liv (har det dokumenterat på film också) så han var nog också lite glad.
Image and video hosting by TinyPic
Här någonstans ojar sig Katten för att hon ringde Turk. Men vi slapp läkarspriten som tur var.
Image and video hosting by TinyPic
Efter att ha stått ute i en timme och -10° för att få tag på sånt där som man inte ska skriva i sin blogg när man enbart är 17 år gammal, drog vi hem till Gabbe.
Image and video hosting by TinyPic
Och när vi varit hemma hos Gabbe visste vi inte längre vart fötterna satt, och jag minns inte heller några av bilderna eller filmerna som sedan fanns på minneskortet.
Image and video hosting by TinyPic
Plötsligt satt vi på en fest där det fanns chips.
Image and video hosting by TinyPic
Dom hade två riktiga katter där så Katt kände gemenskap
Image and video hosting by TinyPic
Sen slutligen, en bild på två riktiga katter.

2 kommentarer:

Katt+a ^^ sa...

KATTKALAS! Jag borde nästan fylla år oftare så vi kunde ha det aaall the tiiime :D MOHAHA
och linn.. Har du killerkattz? xD VAFAN HAR DOM HAFT TRYNET!? ser ju skitläskigt ut O.O

linn sa...

HAHA, dom hade precis ätit, och jag exponerade bilden ganska hårt, och därför blev dom så creepy ^^