torsdag 17 december 2009

the strokes - what ever happaned

Image and video hosting by TinyPic

Zmilla har kanelbullat sig som ni ser. Sen är det även min älskade Peaches Geldof som alla vet att jag håller av ganska kärt.
För övrigt väckte pappa mig med ett förvirrat samtal "men va, heter det American Apparel eller American Outfitters? Och vad hette väskan inne på Topshop?"
Poor daddy.
Vid tre tiden ska jag in till Malmö, och så är det bara. Och just det, jag har fått en finnattack i huvudet. Vafan är det för något? Jag får aldrig finnar! Jag har gått över finnstadiet i mitt liv. Just nu har jag en på ena sidan näsa, två på andra sidan näsan och två på hakan. Och nu tycker säkert många att det inte är så farligt, men jag har som sagt redan gått igenom det här med finnexplosioner i huvudet, och det var flera år sedan och jag vill gärna hålla det så tack.

Om ni vill ha en bra låt tycker jag att ni ska lyssna på rubriken.

Inga kommentarer: