torsdag 24 december 2009

och nu har julen passerat fastän jag inte hunnit säga hej?

Imorse sa mamma att jag fick dra ut ikväll om jag ville, men när jag sa att jag skulle det fick jag inte längre. Det var ju bara störigt.
Men jag har i vilket fall som helst fått mina julklappar och jag är nöjd som bara den. Jag har fått ett såntdär halsband som Carrie har, fast med Linn då såklart. Sen fick jag Kents Röd box, alltså CD skivan, LP skivan, Röd på USB och boken. Hårgrejer, smink, väska från Zara, kläder, Marc Jacobs Daisy parfym, presentkort på SF, Monki och Nova Lund, 1001 album du måste höra innan du dör, Gynnings nya bok, Ronja Rövardotter, Karlsson på taket, Alla vi barn i Bullerbryn, Madicken, Bröderna Lejonhjärta, raggsockor... Ja, nu orkar jag inte mer.
Sen har jag fått pengar sen innan och ja, det var fint. Nu kollar jag och Anna på Kill Bill II, men jag vill sätta igång något annat. Det återstår att se vem som vinner.

Inga kommentarer: