lördag 21 november 2009

simply having a wonderful christmas time

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mjo, idag känner jag julkänslan helt otroligt nog och jag älskar julen och detta är så himlans fint. Och idag när jag vaknade så bestämde jag mig för att möblera om (egentligen tänkte jag göra det inatt) i rummet, så det har jag pysslat med idag. Sen var jag nere och pantade flaskor på Matan och kom hem med... TOMTESKUM! ÄLSKAR!
Jo, sen ligger min katt bredvid mig och är helt utom sig av förvirring. Ni förstår, min svarta katt älskar mitt rum och tillbringar ganska mycket tid av sitt liv här inne. Men när jag möblerade om låg hon och sov i min garderob, så nu när hon tittade ut var hon tvungen att se världen med nya ögon.
Elli kommer hit vid 7 och jag är på så bra humör att hon inte kommer orka umgås med mig. Fast hon kommer vara tvungen, hehe.
Och jag har tänkt på en sak, varför i helvete har jag döpt min krokodil till Viktor?
Nä, nu tycker jag att det ska börja snöa så att mitt humör kan ge en förklaring. Eller vafan jag vet inte längre vad jag skriver HEJDÅ!

3 kommentarer:

Kattlådan sa...

HAHAHAHHA du ser ut som en krockodil på sista bilden xD HAHAAHAHA och weel suga av miset "viktor" bilden ska vi nog inte sna prata om xD
<3

linn sa...

well, imma crocodile!
HAHAHAHAH, du är lite sepe du. <3

Kattlådan sa...

Det är min charm ;)
Finns ingen annan förklaring ^^