måndag 16 november 2009

because the sky is blue, it makes me cry

Image and video hosting by TinyPic
Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet. Jag hatar livet. Jag älskar livet.

That's pretty much it.

1 kommentar:

jonas sa...

You got that right.