fredag 16 oktober 2009

the verve - bittersweet symphony

Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag fick daim av mamma för att hon insåg att twilight är en fin film
Vad gjorde du kl 08 imorse: satt knullruffsig och glodde framför mig
Vad gjorde du för 15 min sedan: träffade elli
Det sista du sa högt: nu ska jag fortsätta glo på youtube klipp för det är allt jag gör
Det senaste någon sa till dig: ja, och jag ska lägga mig och dö i en soffa och knarka tabletter
Vad har du druckit idag: nada
Vad var det senaste du åt: en macka med ost och tomat
Vad var det senaste du köpte: öh. en choklad tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr: grön tror jag
Vad är det för väder hos dig nu: regn och blåst
Godaste glassmaken: cookie dough eller fish food
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte kärlek kärlek. men vanlig kärlek
Sover du tungt: periodare
Drömmer du mardrömmar: i stort sätt varje natt
Trivs du med ditt jobb: jag letar!
Favoritklädsel: min sovtröja. den är alltid perfekt, vare sig det är kallt eller varmt
Favoritlåt just nu: töntarna - kent
Vad ser du om du tittar till höger: marielle
Vad gör dig glad just nu: att bittersweet symphony - the verve precis börjades spela, då jag hade glömt bort att den låten existerade

Vad ska du göra härnäst: jag har absolut ingenting planerat, förutom ikväll, för då ska vi till arena
Höger eller vänsterhänt: i'm a righty
Humör just nu: mupptrött
Favoritgodis: pringels. alltid pringels
Kläder just nu: svarta leggings, converse, svart kjol, svart halterneck linne och svart kofta
Sommarplaner: troligtvis london med elli
Hur många kuddar sover du med: tre oftast. ibland en fjärde
Spelar du något instrument: ja, elbas, trummor, gitarr, blockflöjt och piano
Morgon eller nattmänniska: natt ftw
Vad är viktigast för dig: musik och bekräftelse
Är du kittlig: haha JA
Snarkar du: om jag är snorförkyld
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: alla
Längtar du mest efter just nu: höstlov

Inga kommentarer: