onsdag 28 oktober 2009

jag älskar att jag alltid kan alla intron i p3s introtävling.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bilder sen i typ måndags tror jag? Allting går jättesegt på min dator för att jag har Roller Coaster Kingdom igång och det satans Java scriptet vill jag döda atm.
Detta är första gången som jag är hemma under lovet, hahaha. Jag ska snart blöta mina strumpor och sätta på mig mina docs. Sen ska jag stryka tvätt. Upphetsande? Nja.
Och det är så jävla störigt, för jag har INGA pengar. För hela mitt studiebidrag går till att betala en ny iPod. Så det är pengarna jag får nu när jag stryker. Och dom ska gå till en jävla peruk. För vi ska på någon maskerad grejsimojs på lördag, och helt ärligt, men detta är nog det nördigaste jag någonsin klätt ut mig till. Prinsessan Peach från Super Mario. HAHA. Jahaja, nu ska jag steka ägg och sedan sätta igång med mitt dirty work.

Inga kommentarer: