söndag 18 oktober 2009

någonstans på mitten av guatemala

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Här är ändå helgens bilder i enkla drag, fastän jag är med på båda bilderna. Första bilden ser mamma allmänt mongo ut och på den andra bilden ser jag allmänt mongo ut. Släkt kanske?
Har varit i Växjö och haft quality time med min släkt. Det finns även en videon där jag filmar familjen och presenterar dom sjungandes med melodin My Heart Will Go On. Den är inte så charmig så jag skippar den delen.
Direkt när jag kom hem flög jag iväg till bussen som en flygande älg och sedan satt jag på Barista med Elli, Kajsa och Levinia i några timmar.
Ni färgar jag håret, och jag ska berätta för er att jag inte ens kan sitta i min egen säng när jag har hårfärg i håret. Alltså färgen rosa är olidlig.
NU SKA JAG ÄTA ÄGGMACKOR OCH SEDAN BADA! JULMUSIK FTW MY LOVES!

Inga kommentarer: