fredag 2 oktober 2009

mgmt - time to pretend

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ja, jag är medveten om att jag ser lite skrämmande ut på första bilden men väljer faktiskt att publicera den ändå.
Jag är hungrig, vädret är konstigt, jag ska hem till pappa, måste först städa rummet, ska tillbaka till Malmö sen. Där har ni min dag. Ska kanske äta också. JA! Inte festa på tom mage Linn. Big nono.
Det blir i alla fall musikkullarna ikväll. Vet ni inte vart det är så är det bara att gå ner till västra hamnen och följa tinnitus och propeller ljudet, för av någon anledning anser Malmö stad att det är musik. Halv 7 börjar allt! Var på plats gott folk (inte för att jag tror att några random i Malmö eller Skåne för den delen läser min blogg, men man vet ju aldrig).
Nej men vafan, nu haglar det igen!

1 kommentar:

Marielle sa...

Första bilden är skitsöt! :D