onsdag 7 oktober 2009

lejonkungen - hakuna matata

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag och Katta sitter och ylar till Lejonkungen för Viktor satte igång det. Fast nu blev det ganska gay faktiskt.
Förutom det sitter jag och skrattar åt att Elli ska sjukgymanstika sitt långfinger. Tänk alla akrobatiska övningar hon kan göra med långfingret sen!
På fredag flyyyyyyger jag och Katt upp till våran kungliga huvudstad för att se Green Day i globen på söndagkväll. Det blir fint, mycket fint.
Idag ska jag kaaanske umgås med Ellibanan, men jag ska definitivt umgås med mor min.
En sista rolig sak bara, angående Elli. Puffjortisen på skolan (en tjej med jättehemskt hår), gick förbi mig och Elli och jag skrek "puff puff puff!!!!" och då vänder sig en av puffjortisarnas kompisar sig om och säger till puffjortisen "Elli, när slutar du idag?". Någonstans där dog jag och Elli ville byta namn.
Klart slut! Over to schoolwork.

Inga kommentarer: