måndag 26 oktober 2009

kleine hai

Image and video hosting by TinyPic
Ja, jag tänkte undvika att skriva om Elli, så ni får en bild på henne istället.
Jag tror att jag håller på att bli sjuk, och ändå sitter jag här och glor gång på gång på detta och skrattar så jag kissar på mig. Ensam. HAHAHAHA. Alltså det är helt galet.
Jag är även inloggad på msn för första gången på några veckor och jag passar också på att gratta Wici som har blivit moster.
Imorgon ska jag umgås med Valentina och ta igen tid. Hade jag haft råd hade jag åkt upp till Växjö och spenderat tid med Wici och Alice, men det har jag inte, vilket gör mig ledsen i själen. Och nu började jag nästan gråta för jag insåg att Ponne snart är 18. Och om Ponne är vuxen snart, så är jag snart också det. Men Ponne är typ såhär liten och det här gör mig oerhört deprimerad. GAAH. Fattar ni att jag inte kan bli sådär ansvarsfull och mogen? Alla tar ju hand om mig hela tiden! Omhändertagna vuxna hamnar på psykhem. Mentalsjukhus. Med tvångströja. Jag är ett barn.

Inga kommentarer: