måndag 19 oktober 2009

kent i alla sina former

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
jag tänder eld på mina tankar
och räcker långfinger åt döden
jag föll för en himmelsk drog
efter att ha letat som besatt
efter alla känslor som är försvunna
vi glömmer hela skiten
den betyder ingenting
det är som musik non stop,
fullt av visioner i mitt huvud när du ler
kom och slå sönder min värld
för jag vill inte att du ska se
alla märken på min hud
men du är hoppet i ett iq fritt land
och drömmarna jag drömmer ibland
men stanna hos mig
för ibland glömmer jag bort att andas
och jag kan inte gå utan din luft i mina lungor
stå ut, jag behöver dig
men jag har hittat nånting vackert
- jag är nästan som du
vi kan bli dom som försvann
för älskling vi ska alla en gång dö

Inga kommentarer: