fredag 9 oktober 2009

joy division - isolation

Min blogg gör mig deprimerad.
Nu sitter jag och spelar Roller Coaster Kingdom på fb (vilket betyder att jag är hemma eftersom det inte funkar i skolan). På vägen hem från skolan kom jag på att mina festivalband antagligen kommer pipa i säkerhetskontrollen. Jag har alltid velat pipa i en sån, har aldrig gjort det, höhö.
Nu ska jag uppdatera min iPod, men jag är ganska så livrädd för det, eftersom jag tappade den i marken nyss. Förra gången det hände gick hela hårddisken sönder, och sen när jag skulle uppdatera den så crashade allt. Så nu är jag ganska så livrädd för att samma sak har hänt igen.
Aahh maj gaaad, jag har sånt där blodprov i armen idag. Och nu ska jag överdriva en massa (för det är det jag gör bäst) genom att säga att jag ser ut som en heroinmissbrukare.
NÄE, nu ska jag packa.

Inga kommentarer: