onsdag 14 oktober 2009

adolphson & falk - mer jul

Image and video hosting by TinyPic
Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och det är så fint. Jag är tämligen hes för att jag har gått runt och skrikit som Chewbacca hela förmiddagen. Förövrigt så luktar det ägg i hela skolan och jag är blöt på kinden eftersom Elli suttit och slickat på den (älskar att hon är så mogen för övrigt).
IDAG ska vi till Buttericks och kolla på utstyrslar. Eller något. Ja, alltså jag började ge upp tanken på att vara Alice i Underlandet. Helt ärligt. Det kommer sluta med att jag är Luke Skywalker istället. Men vafan, en kurvig jedi? Nä, dom ska fan inte ha bröst. Det ser ju helt fucked up ut (och kom inte och säg att jag ska vara prinsessan Leia eller Padmé Amidala, för jag vill inte ha bullar på öronen).

2 kommentarer:

jonas sa...

HAHAHA så fin Luke du har gjort :)

linn sa...

JAG VET, så kul har jag på mina lektioner(yyy)