onsdag 30 september 2009

tystnad.

VAD ÄR DET MED MITT INTERNET?
En av mina närmsta kompisar har blivit faster dessutom. Jag hänger fan inte med längre och det gör mig ledsen. Visst, kompisar kommer och går hela tiden, men vissa håller man kvar vid. Och det här var just en sån och nu blev jag faktiskt riktigt ledsen.

Varför blir det såhär? Om jag hade haft kvar alla mina kompisar genom åren hade jag inte haft en lugn stund. Men jag sitter här, klarar inte av att vara inloggad på msn och är så jävla osocial. Ja, alltså. Fan vad dålig jag är på att hålla kontakten med folk. Måste träffa Wici snart. Fan jag träffar mina kompisar som bor 10 minuter bort mer sällan än vad jag träffar Wici som bor i VÄXJÖ! DET ÄR 20 MIL HÄRIFRÅN! Fattar ni hur dålig jag är? Så jävla sämst.

1 kommentar:

jonas sa...

Äh, så dålig är du inte. Bara lite :)