torsdag 17 september 2009

thåström - fan fan fan

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Oj vad söt jag är alltså. Elli gick nyss iväg med hatten. Sitter på golvet ensam i fotostudion och lyssnar på Rock kanalen. Med en tröja bak och fram och en jättestor kavaj. Nu är det Kattas tur. Hon ska vara lite som Helena i MCR's musikvideo (låt med samma namn). Jahapp. Elli har godis. Godiiiiis. Jupp.
Fan vad jag inte har något att tillägga mer än detta alltså. Alltså ingenting. Alltså.

4 kommentarer:

jonas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jonas sa...

Shit alltså, var det så läskigt du skulle bli sminkad? :o

linn sa...

jo, jag skulle ju vara död. hahahah
roligast är att det var elli som gjorde nästan hela sminket.
men jag tror det blev bra bilder, höhö.

jonas sa...

Det tror jag med ;D sminket blev jävligt coolt och sånt hjälper till en del.